Friday, January 23, 2015

Miks ma küsimustele ei vasta



Panin algatuseks üles oma üleeelmise Riigikogu valimiste reklaami (8 aastat tagasi). Olen kuulnud, et see on üsna haruldane juhus, kui kaheks valimiseks sama kandideerimise number saadakse.  Võib-olla polegi seda enne juhtunud.

Teemana tahaksin selles postituses lühidalt põhjendada, miks ma ühele mulle saadetud küsimustikule ei vasta.

Mõned päevad tagasi sain Sihtasutuselt Perekonna ja Traditsiooni kaitseks (edasi SAPTK) kirja  (all oli juhatuse esimehe Varro Vooglaiu nimi) kirja, kus paluti mul avaldada oma seisukoht kooseluseaduse ja homoabielude suhtes (küsimustikus sai valida "jah" ja "ei" vahel).

Kõigepealt seda, et olen oma seisukohti sellel teemal avanud kolmes artiklis (tegelikult rohkemgi, aga paar artiklit on kirjutatud üle kümne aasta tagasi ja olud olid siis teised), olen sellest teinud ka kokkuvõtva blogipostituse võin ka järgnevalt siin blogis kinnitada, et pooldan kooseluseadust, kuid vähemalt hetkel olen homoabielude vastu.

Miks ma ikkagi mulle saadetud küsimustele ei vasta:
Esiteks, olen aru saanud fb grupp Kaitskem üheskoos perekonda on juhitud ka SAPTKi poolt. Mind on sealt blokeeritud, ehkki ma ei kasutanud seal ühtegi roppu väljendit, ei valetanud jne. Nii tundub, et SAPTK ei soovi tegelikult dialoogi ja arutelu, mis minu arvates on nende teemade puhul elementaarne, vaid eelkõige ainet propagandaks. Ja ma ei soovi sellega kaasa minna.

Teiseks, küsimustikust ühe hiireklõpsu kaugusel reklaamib SAPTK raamatut Revolutsioon ja vasturevolutsioon, kus minu usku (luterlust) nimetatakse kiriku vaenlaseks (ei hakka selles raamatus toodud süüdistuste pikemat loetelu tooma). Ma ei soovi oma kiriku halvustamisele nii „lähedal“ olla.

Kolmandaks, ma ei arva, et antud teema peaks olema valimiste keskne teema. Reaalsus on muidugi teine, arvan, et omajagu tähelepanu see teema järgneva kuu aja jooksul saab. Samas hariduses, majanduses, sotsiaalala jne on teemasid, mis minu arvates on kordades olulisemad. Ning ma ei soovi antud teema kesksele kohale tõstmisele kaasa aidata. 

Siinkohal vabandan mulle kirja saatnud SAPTKi ees, et ma küsimustele vastamata jätan.
        

No comments:

Post a Comment